Пресс-релизы
АО «Днепрогаз»
12.12.2019 09:26

У 2019 році аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала 20,6 тис. викликів від споживачів газу

За 11 місяців 2019 року аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпрогаз» відреагувала на 20,6 тисяч викликів від споживачів газу м. Дніпра та Дніпровського району.

Понад 80% заявок, оброблених диспетчерами АДС, були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками в роботі газових приладів.

Спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту.

«У Дніпрі та Дніпровському районі локалізацією та ліквідацією аварійних ситуацій на газових мережах займаються фахівці АТ «Дніпрогаз», - пояснює технічний директор компанії Юрій Безпрозваний. – Однак слід пам’ятати, що згідно Правил безпеки систем газопостачання саме на власників домоволодінь покладено відповідальність за безпечну експлуатацію газового обладнання, яка забезпечується виконанням своєчасного технічного обслуговування та здійснюється на договірних засадах фахівцями спеціалізованих підрядних організацій».

За оперативною допомогою аварійної газової служби щодня звертаються в середньому до сотні споживачів газу. Для своєчасного реагування на виклики клієнтів автомобільний парк «Дніпрогазу» укомплектований сучасними автомобілями Volkswagen Transporter, спеціальними інструментами та іншими технічними засобами. Однак тариф на розподіл природного газу, який затверджує для Операторів ГРМ державний регулятор (НКРЕКП) та має забезпечувати повноцінну роботу аварійних служб, на сьогоднішній день втричі нижчий обґрунтованого рівня.

Всього у Акціонерному товаристві «Дніпрогаз» близько 1,5 тисячі кваліфікованих фахівців обслуговують майже 5,5 тисяч км газових мереж, споруди на них та обладнання, приймають аварійні виклики та усувають аварійні ситуації, які можуть загрожувати життю і здоров'ю людей, надають послуги та консультації в центрах обслуговування клієнтів, яких на території ліцензійної діяльності АТ «Дніпрогаз» більше 400 тисяч.

Для цілодобової та надійної доставки блакитного палива до помешкань споживачів потрібен щоденний контроль, своєчасне виконання технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів газорозподільної системи. Якість виконання робіт на системі газопостачання безпосередньо пов’язана з безпекою доставки блакитного палива до споживачів та впливає на безперебійність. Особливо важливо координувати усі технологічні процеси таким чином, аби не відбулось надзвичайної ситуації, через яку б довелось обмежити подачу газу на той чи інший об’єкт. З метою недопущення таких ситуацій, особливо в осінньо-зимовий період, газовики здійснюють наладку та регулювання обладнання ГРП/ШРП, забезпечують підтримку необхідного тиску та реалізовують заходи згідно затверджених Планів розвитку газорозподільної системи. Все це заради стабільної роботи газових мереж Дніпра та Дніпровського району.

620

По теме: